Hotel de Timmerfabriek | Kloeg Collection Reviews in Vlissingen
Op deze pagina vind je alle reviews van gasten die Hotel de Timmerfabriek | Kloeg Collection in Vlissingen hebben bezocht. Lees wat andere bezoekers ervan vonden en deel je eigen ervaring om anderen te helpen bij hun keuze.
Rviews van gasten
Review verdeling
Hanna Stok
Review · 2 maanden geledenTeleurstellende ervaring – Geen privacy en slechte klantenservice Ik verbleef in dit hotel als onderdeel van een grote zakelijke groep. Bij aankomst bleek dat mijn toegewezen kamer eigenlijk een soort kleine "cube" was, direct tegenover de receptie. Hoewel ik creatieve accommodatieconcepten kan waarderen, bood deze opstelling totaal geen privacy en was het ontzettend gehorig. Ik kon letterlijk elke conversatie en elk geluid vanuit de receptie en de lobby horen — absoluut niet ideaal om tot rust te komen tijdens een zakenreis. Ik vroeg of ik kon verhuizen naar een rustigere kamer, maar het personeel aan de balie was niet behulpzaam en toonde weinig begrip. Ook anderen uit onze groep hadden klachten — kamers waarvan de ramen niet open konden, onhandige indelingen — maar elke poging tot kamerwisseling werd beantwoord met hetzelfde: je moest €80–€100 extra betalen. Ik heb veel gereisd over de hele wereld, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Meestal zijn hotels flexibel en meedenkend. Eén van onze groepsleden was ziek en kon daarom die dag niet deelnemen aan het programma. We wisten dit al in de ochtend, en ik vroeg of ik eventueel in die vrijgekomen kamer kon verblijven. De reactie van de receptioniste was echter bijna vijandig. Het leek alsof mijn ontevredenheid over de kamer als een persoonlijke aanval werd opgevat, in plaats van als een kans om gastvrij te handelen. Verschillende collega’s hadden soortgelijke ervaringen met zowel de kamers als de houding van het personeel. Het is duidelijk dat klantvriendelijkheid hier geen prioriteit is. Ik raad het management aan om het personeel beter te trainen en de gastbeleving serieus te nemen — gastvrijheid draait immers om flexibiliteit en empathie. Op basis van deze ervaring kan ik dit hotel helaas niet aanraden, en ik zal hier in de toekomst niet terugkeren.
Wieb Hoogerwerf
Review · 3 maanden geledenAl meer dan een jaar boek ik elke week 1 nacht in het hotel, maar de laatste tijd ervaar ik dat er zaken niet meer op orde zijn. Door de onhandig hoge kamers, functioneren de jaloezieën niet of zijn geknakt. Gisteren een jaloezie die überhaupt niet naar beneden kon waardoor ik inkijk had van de 2e verdieping; Airco die niet werkt; TV die vaak blijft hangen; dat accepteer je thuis toch ook niet? Duitse Eurosport? Streamen lukt wel maar blijft ook vaak hangen. Al met al vind ik de prijs/kwaliteit verhouding niet ok.
wendy boon
Review · 4 maanden geledenAfgelopen week in dit prachtig uitziende hotel geweest. De receptie bij binnenkomst, het restaurant en ook de kamer zien er top uit. Ligging is ook heel goed, 10min van centrum. Maar als we wisten dat er een bruiloft zou worden gevierd, mét de nodige lawaai/muziek en dat het zo ontzettend druk zou zijn bij het ontbijt (beide ochtenden) hadden we zeker voor een ander (goedkoper) hotel gekozen. We kwamen zeker ook voor wat rust en ontspannenheid, dat is minder goed gelukt en eigenlijk wel echt een domper voor ons. Tip: voordat je boekt, check even of er een feestje plaatsvind ;)
Kathleen Leemans
Review · 4 maanden geledenSuper mooie accomodatie met perfecte ligging t.o.v. strand en centrum. Kamers zijn smaakvol ingericht. Kamer 4 personen met balkon is echt heel ruim. 2 slaapkamers met elk ensuite badkamer, grote leefruimte. Ingerichte keuken. En dan een groot balkon. Hier zou je zeker een week kunnen vertoeven. Ontbijt was ook prima. Wel wat drukte aan begin van elke shift. Dit omdat zowel hotelgasten als gasten van de appartementen hier kunnen ontbijten. Er wordt in shifts gewerkt, dus dat zorgt er wel voor dat het gespreid wordt.
Rudolf Z
Review · 4 maanden geledenHet 4p appartement is 5 sterren waard, echt heel erg mooi gedaan en passend bij de stevige prijzen. Hooguit de veel te dikke kussens zijn het vermelden waard maar dat is al echt zoeken. Waarom dan maar 1 ster? Wij hadden een last minute wijziging en kwamen met 5 ipv 4 (de jongste is 13j). Heb dit eerlijk vermeld en wilde graag bijbetalen, onder meer voor het ontbijt, want het was verder prima te regelen voor ons. Tip van mij; meld dit maar niet. Er viel helemaal niets te regelen, gewoon een extra 2p kamer boeken voor de volle prijs en anders niets. Terecht? Laat ik het er maar op houden dat het voor mij op heel veel manieren veel prettiger oplosbaar was geweest. Maar, tijdens ons verblijf werd het hotel ook op een van de dagen gewoon de hele middag/begin avond gebruikt als feestlocatie inclusief harde muziek die uiteraard op de kamer goed doorkwam (nee, niet een beetje) inclusief een prachtig springkussen bij de receptie. Kijk, dan wil je graag van twee omzet-walletjes eten. Een prijzig en luxe hotel mixen met een feestlocatie en dan als receptie quasi-verbaasd doen dat de muziek op onze kamer luid te horen is. Heb er zeker een leuke tijd van kunnen maken, maar de gastvrijheid (en empathie) in dit hotel is voor mij zwaar onvoldoende, heb dit ook niet eerder meegemaakt (slaap zakelijk bijna elke week in hotels).

Hotel de Timmerfabriek | Kloeg Collection
- Albionkade 301, 4381 KZ Vlissingen, Nederland
- 0118 246 700