Reviews bij Joy King
Beoordelingsverdeling
peter zaanstra
Google review · 3 maanden geledenVoor het eerst bestelt ook voor het laatst ze naaien je gewoon heb de Chinees rijstafel voor 22.50 verwacht ik ook dat het voor 2 personen is ik had er genoeg aan maar ze rekenen de menu 2x en je krijgt maar 1x dus had dan ook 2x nasi moeten hebben 2x bami 2x koe loe youk 2x foe Yong had 2x babi pangang 2x trap tjoy en kreeg maar 1x alles maar wel dubbel betaalt was ipv 22.50 gewoon 50€ kwijt nooit meer bestellen maak ik liever zelf wel bami of nasi flinke afleggegers zijn het mvg dm van koert
Sjoukje Stolk-Woudstra
Google review · 7 maanden geledenEen chinees die al heel lang in Voorschoten zit en nog steeds goede kwaliteit levert. We hebben er op nieuwjaarsdag heerlijk gegeten. Zoals altijd was de hoeveelheid meer dan we op konden. Vriendelijke bediening is ook zeker een pluspunt. Helaas vergeten foto’s van het lekkere eten te maken maar dat komt omdat het te druk hadden met genieten. Wij blijven zeker met regelmaat terugkomen.
Traveller -
Google review · 9 maanden geledenBeetje flauw dat je voor een half portie bami / nasi 2 euro moet bijbetalen!!! Als je online besteld. Als je zelf haalt heb je hier een hele bak voor. Afleggerij……
Viola van Zanten
Google review · 1 jaar geledenHeel jammer, maar nu al voor de zoveelste keer de koe lu yuk ballen veel te hard en veel te doorgebakken. Of de balletjes zijn er nog een keer ingegooid….. heel jammer, we komen hier al jaren, maar de laatste maanden smaakt het eten niet zo lekker.€26 betaald voor zeer slecht eten!!!!
Chris Sanders
Google review · 1 jaar geledenGisteren heb ik tot mijn spijt niet met thuisbezorgd besteld maar omdat het restaurant bij de vorige bestelling hiervoor geflyerd had, op hun eigen site. Ik heb een Cantonese rijsttafel besteld voor 2 personen voor €47,80. Daar kwamen nog 2€ bij voor het laten bezorgen en 35 cent transactiekosten. Bij de bestelling kon ik alleen een keuze maken voor de soep. Dan is er alleen nog een opmerkingen veld en de checkout. Ik heb verder niks op te merken dus met iDeal 50,05€ betaald. Werd ik binnen enkele minuten gebeld met de vraag of ik nasi of bami wilde want ik was vergeten een keuze te maken. Oh oké, doe dan maar nasi. Ja, dat is dan 2€ extra te betalen in het restaurant. Pardon? Ik heb aan de telefoon aangeven dat dat toch niet de bedoeling kan zijn, maar aan de telefoon werd mij het verwijt gemaakt dat ik geen keuze had gemaakt en dus 2€ te weinig zou hebben betaald. Ik ben dus tegen mijn zin naar het restaurant gegaan en heb ze daar verteld dat ik boos ben en dat ik het er niet mee eens ben. Want, op de website bestaat er helemaal geen mogelijkheid om een keuze te maken voor een bijgerecht, laat staan om daar extra voor te betalen. Bovendien wilde ik mijn eten laten bezorgen, juist om niet vanaf mijn werk eerst nog langs het restaurant te moeten. In plaats van dat er excuses werd gemaakt kreeg ik te horen dat ik het niet goed heb gedaan en werden mij bonnetjes van andere klanten getoond die ook allemaal extra hebben betaald voor hun bijgerecht. Maar dat is mijn punt heelaal. Mij iets verwijten terwijl de website iets anders adverteert en helemaal de mogelijk niet biedt om een toelage voor het bijgerecht te betalen, dat is mijn punt. Zoiets als dit heb ik bij thuisbezorgd nog nooit meegemaakt en nu kan ik ook geen review schrijven bij thuisbezorgd wat anders wel had gekund. Ik snap niet waarom ze in de zaak niet gewoon sorry zeggen voor het verwijt dat ik een fout heb gemaakt en dat ze mij voor 2€ langs laten komen. Overigens heb ik op mijn aandringen nog wel de 2€ voor de bezorging terug gekregen, al ging dat zeker niet van harte. Tip voor de klant: bestel dus niet via de eigen website van dit restaurant. Tip voor het restaurant: klant tevredenheid is iets dat je zelf in de hand hebt; een klant een verwijt maken is nooit een goed idee!

Joy King
- Johannes Vermeerplantsoen 8-9, 2251 GP Voorschoten, Nederland
- 071 561 8300