Reviews bij Brasserie 155

4.0 · 881 reviews
Review schrijven

Beoordelingsverdeling

1⭐
1 (20%)
2⭐
0 (0%)
3⭐
0 (0%)
4⭐
1 (20%)
5⭐
3 (60%)
Filter:

Patrick Lips

Google review · 1 maand geleden

Al een aantal jaren komen wij graag bij Brasserie 155. Tot gisteren. Niet geheel handig heb ik aan de bediening gemeld dat wij wel erg lang moesten wachten om uiteindelijk na 30 minuten zelf binnen de rekening te vragen. Hierdoor werd er door de bediening medegedeeld dat wij altijd lastige gasten zijn. “Het is immers altijd wat met jullie en zelfs de chef weet wie jullie zijn.” Compleet verbaasd waren wij hiervan. Het gevoel dat er altijd iets is met ons, hebben wij nooit zo ervaren. Om deze reden is mijn vrouw terug in gesprek gegaan met de man (van de bediening) die deze uitspraak heeft gedaan. Met de vraag of er meer tekst en uitleg gegeven kon worden over het feit dat wij altijd iets te klagen hebben/iets is. Aangezien wij ons van geen kwaad bewust zijn en hun niet begrijpen wat ze bij ons ervaren/vinden zouden we er immers iets van kunnen leren, mee nemen in de toekomst oftewel bewustwording krijgen. De reactie die gegeven werd; ik ga niet met jullie in discussie. Er werd ook medegedeeld in de context dat ze een hele drukke avond hadden en wij zeker niet hadden hoeven te komen. Ook werd er gezegd dat als wij toch nooit tevreden zijn wij vooral niet meer moeten komen. Nog meer verbaasd ging mijn vrouw de deur uit. Aangezien wij juist wel tevreden zijn geweest en wij hun niet begrijpen waarom wij lastige gasten zijn waar altijd iets mee is. Anders kom je niet 8 jaar lang terug. Verder nog steeds geen uitleg. Vrij bijzondere reacties dus. Vandaag ben ik terug gegaan naar het restaurant om mijn excuses aan te bieden voor het feit hoe ik heb gecommuniceerd en om het nogmaals te bespreken waarom wij lastige gasten zijn voor hun. Voor zover begrijpen wij nu dat wij verkeerd gemaakt drinken hebben terug gestuurd, 1 koude hoofdgerecht hebben terug gestuurd en wel eens hebben aangegeven bij het personeel dat we al langer aan het wachten waren voor een bestelling op te nemen, kennelijk maakt dit dat wij lastige gasten zijn voor hun. In onze ogen op het moment dat dit gebeurde; dachten wij kan altijd gebeuren maar verkeerd drinken of een koud hoofdgerecht moet aan te geven zijn. Ben je een lastige gast als je aangeeft dat er het eea niet goed is omtrent eten, drinken of bediening? Vandaag werd ons ook mededeelt dat wij nog altijd van harte welkom zijn zolang er geen op/aanmerkingen komen. Los van het feit dat wij ons gisteren al niet meer welkom voelde zouden we dan ook niets mogen zeggen wanneer er verkeerd drinken of een koud gerecht geserveerd word? Als klapper op de vuurpijl werd er zelfs gemeld dat vrijwel iedereen van het personeel ons lastige gasten vind. Los van het feit dat in onze ogen lastige gasten zijn: mensen die nooit tevreden gesteld kunnen worden en je bedrijf vreselijk vinden, was het wel zo professioneel geweest om dan in gesprek te gaan met de ‘lastige gasten.’ Als er twijfel is of je aan de maatstaven of verwachtingen niet kunt voldoen, is communicatie toch juist the key? Via oud personeelsleden is ons al vaker ter oren gekomen dat er slecht wordt gepraat over gasten. De communicatie, gastvrijheid en service is ons echt tegengevallen.

Johan de Reuver

Google review · 3 maanden geleden

Gewoon goed eten en drinken is datgene wat je hier kunt verwachten! In de directe omgeving kun je fijn wandelen en fietsen en parkeren is er gratis!

Dagmar

Google review · 3 maanden geleden

Wij waren echt aangenaam verrast. Eindelijk een restaurant die ook wat andere gerechten op de kaart heeft staan. Voor ieder wat wils. Ik eet geen vlees en mijn vriend eet graag vlees. Dat is soms een uitdaging, hier niet gelukkig. Maar het grootste compliment gaat uit naar de bediening. Wat een toppers werken daar! Ze zien alles, zijn netjes, gevat en vriendelijk. Wij komen hier zeker terug!

WTP76

Google review · 4 maanden geleden

Al een paar keer geweest en nog steeds goede kwaliteit eten op de kaart. Lunchkaart is niet heel groot, maar wel genoeg qua porties.

Barbara van den Bedem

Google review · 1 jaar geleden

We fietsten langs dit terras en het rook zo lekker dat we gestopt zijn om er te lunchen. Het zag er erg duur uit maar dat viel reuze mee, normale prijzen. Mooie kaart en wij namen de salade geitenkaas en die met vis en die waren beide heerlijk.

Brasserie 155

881 reviews