Reviews bij Hotel restaurant 't Veerhuis
Beoordelingsverdeling
ronald mathijssen
Google review · 4 jaar geledenMensen ik zeg niet doen. Prijs/kwaliteit verhouding totaal uit balans. Kamers zeer gedateerd, redelijk schoon. Onze doucheafvoer was bijna verstopt waardoor we genoodzaakt waren kort te douchen anders liep het water de kamer in. De twee sterren zijn voor de kok maar de prijzen zijn te hoog. Voor een klein extra bakje friet €5,00 en zelfs voor een kan kraanwater moesten we nog €3,00 afrekenen????. Zeer karig ontbijt koste €12.50 pp. Kortom, de volgende keer gaan wij dit hotel snel voorbij
Wijnand van Buuren
Google review · 4 jaar geledenDe nieuwe eigenaren zijn druk doende met het restylen van dit hotel. Mensen die hiernaar toe gaan met de verwachting van een vier-sterren accommodatie hebben zich niet goed voorbereid. De locatie is zonder twijfel TOP. De bediening voor diner en ontbijt waren prima. Prijs/kwaliteit voor verblijf en maaltijden is ons inziens in orde. Een mooi authentiek plekje zonder poespas. Wij waren er tijdens de hittegolf rond 10 augustus. Het was dus erg warm op de kamer. De ventilator bood niet veel verkoeling. De bedden waren in orde dus toch wel wat kunnen slapen.... Wij gaan nog een keer terug!
M.J. Oostdam-Peters
Google review · 5 jaar geledenWe hadden daar de start voor happen en stappen route. Het appelgebak was waterig. En het diner werd ons voorgeschoteld zonder keuze. Het was prachtig weer maar we moesten binnen eten. En wat we kregen was een andijvie stamppot met een te zoute gehaktklomp. We vonden het eigenlijk niet kunnen om dit soort eten mensen voor te schotelen. Het zag er niet appetijtelijk uit....Smaken verschillen maar dit vond ik niet echt smakelijk eten. We kregen wel heel vriendelijk de drankjes van het huis omdat we het niet lekker vonden. Op het terras zaten we heerlijk! En het meisje wat bediende was heel lief en vriendelijk.
Pet0r Pet0r
Google review · 6 jaar geledenDe oude eigenaar is overleden en het Veerhuis is overgegaan naar een nieuwe eigenaar. Nieuwe eigenaar: Onzekere bediening niet geheel onvriendelijk maar vriendelijk is anders. Lang gewacht op drankjes en eten zelfs toen we de enige waren, we zijn een paar keer terug geweest, wist men niet wie van de 2 wat besteld had. Het eten was van matige kwaliteit. Als je je vlees medium-rare bestelt en het komt vrijwel geheel gaar door dan weet ik genoeg. Als je gember nootje met room bestelt en dan een glaasje met 5 bolletjes stemgember uit een potje krijgt met een klein schaaltje met alleen room ernaast en verder helemaal geen opmaak of zo dan is het over en sluiten. We hebben het een aantal keer geprobeerd maar gaan er niet meer naar terug. Oude eigenaar in 2018: Heerlijke start met een erg goede wijn bij de open haard gevolgd door een heerlijke maaltijd. Erg vriendelijk personeel die zich flexibel opstellen. Er is weinig wat niet mogelijk is. Bij een volle zaal is het geluid wel te hard maar op verzoek verplaatsen ze je maar een rustigere plek.
Birgitta de Vries-Snel
Google review · 6 jaar geledenPrachtige locatie! Op het terras gezeten. Onervaren bediening, onze eerste 2 drankjes besteld, na een kwartier was er nog niks, was vergeten door te geven. Toen we nogmaals wat wilden bestellen en we de bediening riepen, zei ze ik kom zo. Vervolgens kwam ze terug en ging naar nieuwe gasten op het terras om de bestelling op te nemen. Wij werden over het hoofd gezien.Erg jammer allemaal. Zo wordt een mooie plek om zeep geholpen.

Hotel restaurant 't Veerhuis
- Veerweg 2, 6659 KD Wamel, Nederland
- 0487 501 254