Hotel-Pension Pieter De Coninck Reviews in Westkapelle

Op deze pagina vind je alle reviews van gasten die Hotel-Pension Pieter De Coninck in Westkapelle hebben bezocht. Lees wat andere bezoekers ervan vonden en deel je eigen ervaring om anderen te helpen bij hun keuze.

Jouw mening telt! Help andere bezoekers door jouw eerlijke review achter te laten. Samen zorgen we voor betrouwbare informatie over restaurants in Westkapelle.

Rviews van gasten

2.6 · 110 reviews
Review schrijven

Review verdeling

1⭐
3 (60%)
2⭐
0 (0%)
3⭐
0 (0%)
4⭐
0 (0%)
5⭐
2 (40%)
Filter:

Yvonne Karstens

Review · 1 jaar geleden

Niet echt hygiënisch. Handdoeken en beddengoed stonk. Rook vies naar dieren. Elke dag moeten vragen naar schone handdoeken. Hygiëne in dit hotel is ver te zoeken. Helaas voor mij geen tweede keer.

Sharon sharon

Review · 3 jaar geleden

De kamer voor €125 p/nacht was nog geen 50 euro waard!! Erg kleine, oude kamers, erg benauwd, het rolgordijn boven de slaapbank was kapot. Het ontbijt was karig en de broodjes waren veel te hard afgebakken, alles was redelijk snel op vaker bijvullen was geen luxe geweest. Erg weinig parkeergelegenheid de parkeerplaats van het hotel was altijd vol.

Anita Boels

Review · 3 jaar geleden

Vies slecht verzorgd ontbijt, verkleurd vlees beleg, aangekoekte melkkannetje. Beschimmelde prullenbak op eerste etage bij de koelkast. Bedden waren van houtenplanken gemaakt wat erg ruw waren. Eigenaar niet klantvriendelijk was al weg bij de receptie voor wij het hotel verlaten hadden. Ik zeg geen aanrader.😔😬

Jente Rotthier

Review · 4 jaar geleden

Wat een super hotel is dit! Erg genoten van de rust en de gastvrijheid van de eigenaren. Ze doen er alles aan om jou een zo goed mogelijk verblijf te hebben. Heel vriendelijk en mijn hond was ook zeer zeker welkom en werden ook van harte ontvangen! Een echte aanrader!

Julie Vangeel

Review · 7 jaar geleden

Wij arriveerden vrijdagnamiddag in Hotel Pieter de Coninck en checkten in voor kamer 1 voor 2 nachten. Kleine verouderde kamers, maar op zich vonden we dat niet zo erg. We keerden vrijdagavond/nacht terug naar onze kamer om te gaan slapen. Om 04:30 à 04:50 u worden we verbaasd wakker van tromgeroffel in de straat. Dit duurde een hele tijd, waardoor we niet hebben kunnen slapen. Wanneer we hier de ochtend daarna info over vroegen kregen we uiteraard de uitleg dat het om een soort traditie gaat. Maar toen we als tip gaven om dit misschien in de toekomst aan klanten te melden, zeker als ze aan de straatkant slapen op het gelijkvloers ( waar de trommelaars meerdere malen bleven staan), stootten we op onbegrip. Het antwoord was dat ze dan ook aan iedereen moest melden als er vuurwerk was om 12u op de dijk etc. Terwijl me dat nog net iets anders lijkt dan een trommelaar naast je raam om 4:30u 's nachts. Toen de trommelaars uiteindelijk verdwenen waren, die eerste nacht, vielen we terug in slaap. Rond 6u 's ochtends werden we weer opgeschrikt door gerommel aan onze deur/ slot. We dachten nochtans dat we onze deur op slot hadden gedaan, de sleutel zat er zelfs nog op. Plots staat er een oudere man binnen op de kamer. De kamerdeuren in dit hotel zijn gewone binnendeuren met een grote sleutel en ruim slot. Toen we hier de ochtend daarna over vroegen hoe het kon dat er plots een man binnen stond om 6u 's ochtends was het antwoord dat we dan waarschijnlijk de deur niet op slot hadden gedaan. Ons woord tegen het hare. Dan nog moet er niemand aan andere deuren staan rommelen in een hotel. Of je vervangt je deuren zodat er gewoon geen klink aan de buitenkant zit. De ochtend na de eerste nacht, zoeken we onze kamertafel in de ontbijtzaal. We vinden uiteindelijk tafel 1, aan het raam met uitzicht op de tuin, maar rara, de oude man van ons nachtelijk bezoek, zit met zijn vrouw te ontbijten aan onze tafel. De gastvrouw spreekt hem er even op aan, maar laat het er verder ook bij. Op zich was dit allesbehalve fijn. Wij zijn twee hardwerkende jonge mensen die een ontspannen weekend wilden, op deze manier kom je nog vermoeider thuis dan voordien. We zijn ons ervan bewust dat de gastvrouw hier niet perse aan kan doen, maar klant is koning en dan kan je op z'n minst zeggen dat je het jammer vind dat het zo'n slechte nachtrust was en hier verder correct in handelen. Haar reactie was gewoon heel verkeerd. Ik ben zelf ook zelfstandige en ik zou nog niet durven om zo te reageren op klanten. We wilden het hierbij laten. Vrienden van ons logeerden in een vakantiehuisje verderop en hadden nog een bed vrij. Ze boden ons aan om bij hen te logeren voor de 2e nacht. Ik bel naar het hotel om rustig en beleefd uit te leggen (nogmaals) dat ik weet dat zij er ook niet aan kan doen, maar dat we liever de 2e nacht annuleren omdat het zo was tegen gevallen. Dit kon uiteraard, maar dan moesten we het volledige bedrag voor de tweede nacht toch betalen. We hadden het ondertussen zo gehad dat we die middag gewoon onze spullen zijn gaan halen, nog geprobeerd hebben om toch een soort van korting of compensatie te krijgen, zonder resultaat, hebben betaald en zijn vertrokken. Met een zeer wrang gevoel, terwijl dit een fijn weekend had moeten zijn. Wij voelen ons dus serieus afgezet. Eigenlijk hadden we gewoon voet bij stuk moeten houden dat we de tweede nacht niet gingen betalen. 176 euro voor 1 nacht niet geslapen te hebben.... Alsof het geld op onze rug groeit. Ik betaalde nog liever om daar weg te zijn dan nog 1 nacht te blijven. Nog even wat extra puntjes: - Vriendelijk ontvangen door de gastvrouw, het was pas als er een probleem was dat we botsten op onbegrip. - Kamers veel te klein en zeer gedateerd voor de prijs van 44 euro/p.p/p.n - Water veranderde extreem van temperatuur tijdens het douchen. - Ontbijt niet indrukwekkend. - In de zomer bij +- 30 graden heb je enkel een donsdeken op je bed.

Hotel-Pension Pieter De Coninck

110 reviews
  • Noordkerkepad 10A, 4361 CK Westkapelle, Nederland
  • 0118 571 393