Reviews bij Restaurant Loef & Lij
Beoordelingsverdeling
Roel B
Google review · 2 maanden geledenTergend lang moeten wachten op het eten, keer op keer vragen of we nog wat te drinken kunnen bestellen, “Ceviche op Brioche” is geprakte garnaal op een geroosterd sneetje wit brood. Al met al best teleurstellend. En nee, de zaak zat niet bom vol. En dan nog het meest opmerkelijk, de mede eigenaar voegt een vrouwelijk familielid toe op social media zonder haar gesproken te hebben of überhaupt te kennen. Eens en nooit meer. -edit: De vriendelijke meid in de bediening treft echt geen blaam, zij deed haar uitstekende best. Volgens mij staat dat ook letterlijk in de andere review, dus waarom is juist zij overstuur? -edit2: Pike, ik wil je met klem vragen ons met rust te laten. Ik vind het te bizar voor woorden dat je online op zoekt gaat naar privé telefoonnummers om ons te bereiken. Ik begrijp dat je niet zit te wachten op een slechte review. Pak de feedback, verbeter, en ga voorwaarts. Niet achtervolgen en dwingend vragen om de reviews te verwijderen. Het idee dat we jou en de zaak “bewust pijn” willen doen of “schade aanbrengen” is absurd. De grootste schade maak je nu zelf door deze hele nare manier van contact blijven zoeken. Hou op.
Nelleke Hijmans
Google review · 2 maanden geledenHet eten is lekker, maar trager dan een schildpad. We zagen ook een andere tafel weglopen omdat het zo lang duurde “we hanteren 25 min”, dat kan maar het duurde ruim 70 min. Waar wij besloten te wachtten en uiteindelijk 3,5 uur aan tafel zaten, was de tafel naast ons was er klaar mee en is vertrokken. Ondertussen zat de eigenaar van de eigen wijnen (die overigens erg goed waren) te genieten op het terras en gaf ons de schuld dat er geen koolzuur in het bier zat (“de Brugse zot was gewoon op”. Ja Guido dat klopt maar je koolzuur óók, luisteren is een kunst). Er was 1 vriendelijke bediening, 1 jongedame. Verder ontbrak een horeca oog: meermaals proberen te bestellen, aangeven dat iets niet goed is en dan een defensieve uitleg terug: al met al was het niet gastvrij. Mijn broer heeft zijn eveneens koolzuur vrije bier maar laten staan, hier kwam immers geen oplossing voor. De eigenaar zelf ging niet met onze tafel in gesprek terwijl hij de klacht kende, riep dus dat het aan een leeg fust lag en liep gewoon straal weer naar buiten naar z’n glas rosé. Doet pijn om te zeggen maar: horeca is een serieus mooi vak. Je kan mensen enorm laten genieten van een mooie avond met lekker eten en lekkere wijn. Die laatste twee zijn er beide, maar de gastvrijheid en service ontbreekt en dan gaat er toch veel mis. En áls er iets misgaat is omgaan met feedback wel een handige skill, in de reviews zie je ook een defensieve houding die we herkende op de avond zelf. Ps/follow-up: het staat elke eigenaar vrij hierop te reageren in het publieke verkeer, onder deze review. Mij in plaats daarvan opzoeken op sociale media en toevoegen op een ander medium, zonder tekst, ervaar ik als bijzonder vreemd en bijzonder onprettig.
Ernst Jan Bos
Google review · 2 maanden geledenHet begrip snelheid en vlotte service is hier niet uitgevonden. Leek wel of de koffiebonen nog geplukt moesten worden. Ook het 12 uurtje duurde best lang. Mooie plek. Best lekker 12 uurtje.
Sharon Steintjes
Google review · 4 maanden geledenEerlijk gezegd snap ik de mindere reviews niet. De bediening is iedere keer super vriendelijk, amicaal en behulpzaam, het eten is heerlijk en de locatie (zeker met mooi weer aan het water) is fantastisch!
Emiel Mostert
Google review · 1 jaar geledenHier samen met mijn dochter voor lunch geweest. We hadden geen verwachtingen, dus stonden we open voor wat ons geboden zou worden. De kaart is niet verkeerd en heeft voor elk wat wils, ook voor elke portemonnee. Wij hielden het simpel: mijn dochter na een uitsmijter op wit brood. Ze kreeg donker bruin brood met alles wat er in gezond brood hoort. Maar dat was niet besteld, dus werd het brood er onderuitgehaald en schoof men er licht bruin brood onder. De uitsmijter kaas was verder prima. Zelf viel ik voor de eigengemaakte saté en dito pindasaus, daarnaast nam ik frites. De mayonaise was ook zelfgemaakt leek het, erg lekker. De saté was gemaakt, naar wat mijn smaakpapillen zeiden, van biologische kip. Nou in ieder geval smaakte de kip zoals vroeger de kippen die mijn opa slachtte. Vingerlikkend lekker, heerlijk mals en goed gemarineerd. De frites waren ook van een geweldige kwaliteit. Alleen de pindasaus, die was lekker, maar bremzout. Dat was een misser, maar men zou er naar kijken. De prijzen van het fris waren, net als van het eten, goed. Het is een knus restaurant met een mooi zicht op de haven. Een aanrader. Dingen mogen best wel eens misgaan, zolang er maar wat mee wordt gedaan. In mij ogen hadden we gewoon een beetje pech, het restaurant lijkt mij er eentje dat hier geen gewoonte van maakt.

Restaurant Loef & Lij
- Westdam 2, 3441 GA Woerden, Nederland
- 0348 430 785