Reviews bij Snack&Foodbar 't Hoekje

3.2 · 118 reviews
Review schrijven

Beoordelingsverdeling

1⭐
1 (20%)
2⭐
1 (20%)
3⭐
1 (20%)
4⭐
0 (0%)
5⭐
2 (40%)
Filter:

Johan de Bruin

Google review · 7 maanden geleden

Eergisteren zaterdag 17 juli ‘21 met een groep daar gegeten, na de bestelling te hebben opgegeven en contant te hebben afgerekend namen we plaats aan een tafel. Enkele minuten later vroeg ik om de kassabon, eigenaar deed alsof deze al was weggegooid, een personeelslid draaide de bon toen alsnog maar uit. “Daar had je meteen naar moeten vragen”, was de reactie van de eigenaar..., nou ja zeg..., die overhandig je toch gelijk bij de contante afrekening, ik zet hier zo mijn vraagtekens bij... Na de maaltijden genuttigd te hebben vroeg ik of er statiegeld over de plastic flesjes was berekend, schoorvoetend werd dit bevestigd. Graag wilde ik dan dit bedrag terug ontvangen. Dat was niet mogelijk, ik moest de flesjes meenemen en zelf bij een winkel maar gaan inleveren.... Er viel hier niet over te discussiëren, over klantvriendelijkheid gesproken.... Wat zal er gebeuren met alle flesjes die daar achtergelaten worden...? Kassa.... Het zal de eigenaar sieren als het statiegeld op de kassabon wordt vermeld, net zoals in de supermarkt. Al enkele jaren zijn wij gasten in Woudsend en kwamen hier vaker, helaas na dit voorval niet meer.... JdB te V. Reactie op reactie: Jammer dat u in uw reactie niet volledig bent en niet reageert op uw tekortkomingen. U was absoluut niet klantvriendelijk, wat ik o.a. ook over u in andere reviews las... Ten eerste eiste ik niets, ik vroeg mijn betaalde statiegeld terug. Er kwam een oeverloze discussie waarin ik op het laatst zei: “Ik heb u ooit een positieve review gegeven maar nu zal het een negatieve worden”. Dat u dat een dreiging vond zijn uw woorden... Ik heb trouwens alleen de feiten benoemd. 'Onvolwassen gedrag' zegt u? Jammer dat u niet goed begrijpt hoe je met klanten behoort om te gaan.., toch wel eens gehoord van 'De klant is koning'? Niet normaal maar nors reageren als ik om de kassabon vraag ? Dáár hoor ik u niet over... Waarom wilt u bij contante betalingen uit uzelf geen kassabon afgeven ? Moet ik eerst studie gaan doen over statiegeld of websites daar op naslaan ? Het is een principekwestie, het gaat niet om een paar dubbeltjes. Waarom vermeld u het statiegeld niet op de bon ? Of een vermelding in de zaak zodat iedereen dat kan lezen, dat vermijd dan onnodige discussies. Een vraag: 'Wat doet u met de flesjes die in de zaak achterblijven, want velen hebben dat niet door dat er statiegeld wordt berekend. Ja, inderdaad, ik ben al 50 jaar ondernemer, heb wel geleerd dat 'de klant koning is'....

s

Google review · 1 jaar geleden

Beste snackbar van Friesland! Met de boot of auto langs altijd een feest. Heerlijke patat en aardige mensen

Arian van der Pijl

Google review · 1 jaar geleden

Prima snackbar waarbij het Houthakkers schnitzel menu uitermate goed smaakte. Buiten zitplaatsen welke gelegen zijn aan het begin van de Woudsendse steegjesroute. Wel zelf even binnen bestellen zoals aangegeven maar met een glimlach geserveerd.

John Hilgersom

Google review · 3 jaar geleden

Door de drukte werden we kortaf toegesnauwd dat we zelf drinken aan de bar in de rij moesten staan terwijl we aan een tafel zaten te eten,toen mijn vrouw halverwege haar eten was zag ze een haar tussen de patat liggen,we waren gelijk uitgegeten.ik kom hier niet meer!,iets meer vriendelijkheid kan geen kwaad als je een eetzaal runt.

Sybe Mellema

Google review · 7 jaar geleden

Nette zaak, eten was voldoende. Soft ijs redelijk, maar klein en te duur.

Snack&Foodbar 't Hoekje

118 reviews