Reviews bij Mr. Sushi Zevenaar

2.2 · 107 reviews
Review schrijven

Beoordelingsverdeling

1⭐
2 (40%)
2⭐
2 (40%)
3⭐
0 (0%)
4⭐
0 (0%)
5⭐
1 (20%)
Filter:

Carl-Jan Gijsberts

Google review · 1 maand geleden

Natuurlijk verse ingredienten, snel bereid en goed gepresenteerd. Jammer dat de kassiere niet wist waar ze mee bezig was.

Frans Haanappel

Google review · 2 maanden geleden

Eten was ruim 45 minuten later dan we hadden gevraagd, kwam meer dan anderhalf uur nadat we hadden besteld. Telefonisch wordt je niet heel meedenkend te woord gestaan en er is ook geen excuus of tegemoetkoming vanaf gekomen nadat ze (zonder zelf een signaal af te hebben gegeven) zo ontzettend te laat waren. Eten was wel lekker, dat dan weer wel. Maar we gaan hier niet nog een keer bestellen.

Fred van Fred

Google review · 6 maanden geleden

Vanavond onze eerste bestelling pokeybowl geplaatst. Meer dan een uur later kwam de bestelling verkeerd aan. Miste de helft van de inhoud van de maaltijd. Telefonisch erna contact genomen en werd niet goed geholpen of überhaupt oplossing georiënteerd. Uiteindelijk kregen we het ontbrekende eten in kleine bakjes opnieuw bezorgd en moesten we het zelf samenstellen. Sushi van slechte kwaliteit. Prijzig en lange bezorgtijden. Zeker geen herhaling vatbaar.

S

Google review · 1 jaar geleden

Ik was een vaste klant bij Mr Sushi te Zevenaar. Altijd tevreden geweest over hun sushi’s. Vandaag had ik soft shell spicy tuna besteld en een handrol. Dit bestel ik de afgelopen jaren erg vaak. Ik was verbaasd hoe de sushi eruit zag bij aankomst. Veel kleiner dan normaal! Het leek eerder op een maki dan op een special sushi, waar je dus ook meer voor betaald. Hier had ik €21,55 voor betaald?! Jullie kunnen het zien op de foto. Mijn handrol was ook niet hoe het er normaal uitziet. Hierop besloot ik Mr Sushi te bellen om mijn verhaal te vertellen. Ik kreeg eerste een vrouwelijke collega aan de lijn en vervolgens gaf ze de telefoon aan een mannelijke collega. Opnieuw mijn verhaal gedaan dat ik altijd bij ze bestel en dat ik voor het eerst dit meemaak. Gelijk werd door de mannelijke collega gezegd dat hij geen andere rol voor mij zou gaan maken, omdat ik de sushi te klein vond. Even ter duidelijkheid: ik heb niet gevraagd om een nieuwe rol. Ik wilde mijn verbazing en teleurstelling uiten, omdat je ervoor betaald. Meneer begreep mij maar niet en gaf me als tip mee om eens sushi op te zoeken op google, zodat ik een beter beeld zou krijgen dan ik waarschijnlijk heb. Kleinerend! Ik opnieuw benoemen wat mijn ervaringen de afgelopen jaren zijn geweest en ik goed weet wat ik bestel aangezien dit niet mijn eerste keer bij ze is geweest. Meneer was er absoluut niet mee eens en erg bot tegen mij als klant. Ik heb gezegd dat ik dus niet meer zal bestellen bij ze, omdat ik niet tevreden ben hoe ik te woord wordt gestaan. Je kunt niet eens je ontevredenheid uiten bij dit filiaal. Meneer zag het als bedreiging en gaf aan dat ik hem bedrieg. Erg vervelend gesprek, ver van klantvriendelijkheid en enige erkenning. We mogen onze mening niet geven, daar staan ze niet voor open. Ik vind het erg triest. Ik zal er geen cent meer uitgeven. Verschrikkelijk!

Esther

Google review · 1 jaar geleden

Voorheen een prima sushi punt. Helaas zijn ze flink achteruit gegaan. Bezorging is zeer wisselend, van vlot tot bijna 2 uur tijd. En inmiddels is de vis amper nog te vinden in de sushi. Dat de prijzen in deze tijd stijgen kan ik begrijpen, maar dan mag je best een goed gevulde sushi verwachten.

Mr. Sushi Zevenaar

107 reviews
  • Rembrandtplein 20, 6901 DP Zevenaar, Nederland
  • 0316 785 813