Reviews bij Hotel & Restaurant De Borgh

4.4 · 784 reviews
Review schrijven

Beoordelingsverdeling

1⭐
0 (0%)
2⭐
1 (20%)
3⭐
0 (0%)
4⭐
0 (0%)
5⭐
4 (80%)
Filter:

richard van den bergh

Google review · 1 maand geleden

Afgelopen weekend gebruik gemaakt van de weekend special,2 overnachtingen met ontbijt. Fijn weekend gehad mede mogelijk gemaakt door het super vriendelijke personeel.

Helga Ax

Google review · 2 maanden geleden

Wat De Borgh bijzonder maakt is het uitermate vriendelijke en behulpzame personeel. Aandacht voor detail en ondernemen gelijk actie als dit mogelijk is. Bediening is perfect. Personeel: daarvoor zou ik, als 't kon, 14 op 10 willen geven. Het buffet, 3 gangen, was verrassend, voor ieder wat wils en bovenal, lekker. Iedere gang had ruim aanbod aan smaken en diversiteit. Hiervoor zou ik een 12 op 10 willen geven! Kamers, 3 stuks gereserveerd, waren wat van een kamer wordt verwacht: propere en goede bedden, sanitair. 's Nachts is het in en buiten het hotel, rustig, ondanks dat hotel in Zevenbergen ligt.

Stephanie Haveman

Google review · 3 maanden geleden

We zitten hier uit nood voor een aantal dagen. De gastvrijheid is subliem. Het eten is goed en met zorg bereid. Uitgebreid ontbijt. Goede kamers en bedden. Schroef clibs om de bedden bij elkaar te houden zou misschien nog een overdenking kunnen zijn. (Voor de lepelaars ☺️) Mooi hotel, veel voorzieningen. Rolstoel toegankelijk ook.

Arjen Boelens

Google review · 4 maanden geleden

De locatie is prima, op vijf minuten loopafstand van het centum en gratis parkeren. De ontvangst is vriendelijk echter de korting was men -net als de vorige keer- vergeten te verrekenen. De kamers hebben echt een update nodig. Geen nachtkastje om je mobiel op te leggen voor de wekker functie. Het ziet er oubollig uit. Veel te weinig stopcontacten ook. Je mobiel, tablet en laptop gelijkertijd opladen zal een uitdaging worden. Glazen zijn niet in de kamer aanwezig, een gratis flesje water wel. Indien je met twee personen nog even lekker in de kamer wilt zitten zal één persoon teleurgesteld worden. Schone badkamer en kamer. Deze keer waren de handdoeken niet gerafeld. Er is een best gezellige restaurant. De kaart ziet er goed uit. Eén keer hier echt lekker gegeten, de tweede keer teleurgesteld. Medium rare is echt wat anders dan medium. Het hoofdgerecht werd gelijk geserveerd na het voorgerecht. Er zat nog geen minuut tussen, even aan je gast vragen of het hoofdgerecht uitgeserveerd mag worden is wellicht teveel gevraagd. Het standaard antwoord ontvangen over de klachten: “ik zal het doorgeven aan de kok”, mijn reactie hierop was dat ik benieuwd ben wat de kok hiermee ging doen was wel eerlijk: “nu, waarschijnlijk niets meer”. Wel een “compensatie” glas wijn van het huis ontvangen, dat is dan wel netjes. Ik krijg ook niet het gevoel dat het personeel in het restaurant het prettig vind om de gasten een fijne avond te laten beleven. Ik vond het allemaal wat chagrijnig overkomen. Ik lees goede berichten over het ontbijt, ik vind het erg minimaal allemaal. Het is een aardige “uitvalsbasis” voor als ik bij mijn klanten moet zijn, echter ik zou absoluut niet hier met mijn partner willen verblijven.

P.C.

Google review · 5 maanden geleden

Het begint al bij binnenkomst, je voelt je meteen al zo welkom. Dineren is hier een fantastisch. Wat je ook kiest, de kok maakt je diner tot een beleving. Dit geldt ook voor de bediening, zij weten wat klantvriendelijkheid is en geven een goede advies welke wijn je bij je gerecht je drinken. Afgelopen week heb ik hier met een aantal collega's wat gedronken. Het personeel weet er weer een memorabele avond van te maken. Deze mensen verstaan hun vak. 1000 keer dank!!!!!!!

Hotel & Restaurant De Borgh

784 reviews