Reviews bij Jofel Zoetermeer

3.2 · 848 reviews
Review schrijven

Beoordelingsverdeling

1⭐
2 (40%)
2⭐
0 (0%)
3⭐
0 (0%)
4⭐
1 (20%)
5⭐
2 (40%)
Filter:

mike mulder

Google review · 3 weken geleden

Ik kan iedereen (met een allergie) aanraden hier NIET te gaan eten. Ze hebben geen verstand van coeliakie, zuchten de hele tijd en schreeuwen naar de keuken. Ik vind dat er een onprettige en onprofessionele sfeer hangt. Het geeft me een onveilig gevoel. Geen leuke ervaring.

Wim Bronkhorst

Google review · 1 maand geleden

Vanavond voor de eerste maal bij Jofel wezen dineren. Bij binnenkomst zat het goed vol. Eerst een heerlijk broodje vooraf en daarna de beef tataki. Deze was echt super! Hierna de diamanthaas die ook perfect was met een heerlijk ingedikte jus.

NL Services

Google review · 1 maand geleden

Een walgelijke ervaring van mishandeling en discriminatie door de zogenaamde ‘manager’ van het restaurant. Vandaag kwam mijn vrouw aan bij het restaurant met onze 2-jarige dochter. Ze had net een ijsje gekocht in de directe omgeving en wilde rustig op het terras gaan zitten om iets hartigs te eten, terwijl onze dochter haar ijsje opat. Op dat moment was ik er nog niet bij. De ober, die zichzelf voorstelde als “Bob” en beweerde de manager van het restaurant te zijn, vertoonde een agressieve, vrouwonvriendelijke en vijandige houding. In plaats van mijn vrouw op een beleefde en gastvrije manier aan te spreken — zoals men mag verwachten in de horeca — werd ze bot en op een denigrerende toon weggestuurd, enkel omdat ze al een ijsje bij zich had. Volgens hem was het “beleid” dat mensen geen ijsje van buiten mogen eten op het terras. Maar in plaats van dit rustig uit te leggen of te informeren, koos deze persoon ervoor om een moeder met een klein kind op grove en beledigende wijze aan te spreken. Toen ik arriveerde en in het Nederlands iets wilde bestellen, draaide hij zijn houding plots volledig om — puur omdat hij zag dat ik ging consumeren en een man was. Het was overduidelijk dat mijn vrouw en dochter als tweederangs mensen werden behandeld, enkel omdat zij alleen en kwetsbaar leken. Hij bood geen excuses aan. Integendeel: hij wilde hen zelfs wegjagen. In de vier jaar dat ik in Nederland woon, heb ik nog nooit zo’n vernederende en respectloze behandeling meegemaakt. Wij zijn werkende mensen, we betalen belastingen, dragen bij aan de samenleving — niemand verdient het om zo behandeld te worden. We overwogen dit restaurant zelfs als locatie voor de zomerse borrel van ons bedrijf. Na deze schandelijke ervaring is dat uitgesloten. We zullen dit incident bovendien melden bij Koninklijke Horeca Nederland en andere relevante instanties, want dit gedrag is volledig in strijd met de waarden van gastvrijheid, gelijkheid en respect. Een absolute schande. Dit etablissement moet dringend het gedrag en het niveau van zijn personeel herzien.

Annemarie Veltkamp

Google review · 4 maanden geleden

Hebben heerlijk gegeten er is voor ieder wat wils. Super gevarieerd lieve bediening zeker een aanrader

Angelique da Graca

Google review · 1 jaar geleden

Heerlijke avond gehad, wonen al jaren in Zoetermeer maar dit nog niet ontdekt. Zaten achterin ronde tafel met bank met zn vieren. Voorste gedeelte bij bar wel ongelooflijk druk ( borrelen op vrijdagavond) Eten waarvan hele goede kwaliteit, goede wijnen ( Malbec was top) en shared dining was helemaal goed!!! Zeer attente bediening, iets minder druk had fijn geweest, daardoor ook wel wat langere wachttijden tussen gerechten door ( daardoor meer wijn-:) komen zeker nog eens terug op rustiger moment ( door de week!!)

Jofel Zoetermeer

848 reviews
  • Dorpsstraat 114, 2712 AN Zoetermeer, Nederland
  • 079 342 8383