Reviews bij Snackbar De Ring - Snacksons Zuidland
Beoordelingsverdeling
Mark Grotenhuis
Google review · 1 maand geledenLekker gegeten, goede service
maartje van hoorn
Google review · 2 maanden geledenGewoon simpel maar goed en heerlijk buiten zitten onder de bomen.
I
Google review · 2 maanden geledenEigenaar bijzonder nonchalant. Verder lekker eten. Prima tent
Belinda L.
Google review · 3 maanden geledenWij komen hier regelmatig. Ruime keuze en fijn personeel. Aanrader!
Joey Middelkoop
Google review · 9 maanden geledenWe hebben altijd genoten van het bestellen of eten aan de snackbar omdat het heerlijk was. Vanavond online bestelden we weer en ik noemde mijn naam als Joey Middelkoop. We wachtten 10 minuten voor de genoemde ophaaltijd bij de snackbar. Toen hoorden mijn schoonzus en ik de man eigenaar "Joey" riepen, dus pakte ik de tassen. We kwamen thuis en ontdekten dat de tassen voor Joy waren. Onze schuld dat we te vertrouwen zijn door onze bestellingen niet te controleren voordat we weggaan van de snackbar. Dus meteen brachten we het terug. Op de terugweg belde de vrouw eigenaar me om te zeggen dat we de verkeerde bestelling hebben opgehaald, ze moeten de bestelling opnieuw maken en ze beëindigde het gesprek met “Je moet goed luisteren!” en opgehangen. Toen ik aankwam, zei ze: “Je moet goed luisteren!” terwijl ze aan haar eigen oren trok. Er was een menigte bij de snackbar en ik voelde me vernederd! Is het nodig om klanten op deze manier te behandelen? Hoe groot is de kans dat “Joy” en “Joey” verkeerd worden gehoord in een luidruchtige druk snackbar? Een tip voor snackbar - Misschien opgehaalde nummers of voor- en achternaam moeten oproepen. Zouden we weer teruggaan? Helaas niet. Een keer vernederde ervaring is genoeg. Bedankt voor je reactie, je excuses en de tijd die je hebt genomen om het bericht te schrijven. Ja, we zijn allemaal slachtoffers in deze situatie en zijn het helemaal met je eens. Ik begrijp je standpunt als het gaat om voedselverspilling, extra tijd die het kost om de bestelling opnieuw te doen, mogelijk de verkeerde bestelling weggooien wat leidt tot onnodige kosten en het moeten omgaan met ontevreden klanten. Ik begrijp dit allemaal. Mijn excuses van mijn kant dat ik niet heb gecontroleerd voordat ik de snackbar uitlopen. Zoals je zei, we zijn allemaal mensen en fouten kunnen gebeuren. We hebben de fout gemaakt door mijn naam verkeerd te horen toen ik het ophaalde en door onze bestellingen niet te controleren. Maar hoe groot is de kans dat Joy voor Joey verkeerd hoort in een drukke snackbar? Je vertrouwde je klanten en wij vertrouwden jou ook met onze bestellingen. We vinden het eten in de snackbar lekker en we geloven dat veel mensen dat ook vinden, dus rijden we snel terug naar je, terwijl we denken dat er misschien iemand op de tassen wacht. We hebben het verpakte eten niet eens geopend om te controleren, we hebben alleen de bon gecontroleerd. Mijn suggestie was slechts een persoonlijke mening en niet om te eisen dat je veranderingen moet aanbrengen. Mijn review ging over hoe ik als een idioot werd behandeld als klant en hoe ik me voor veel mensen schaamde. De oor trokken gebaren en opmerkingen waren niet nodig. Dit is een positieve kritiek voor de snackbar te beter worden in de toekomst en ik hoop dat niemand hoeft mee te maken wat ik heb meegemaakt. Ik heb genoeg gezegd en nogmaals bedankt voor de heerlijke eten die je ons hebt gekregen.

Snackbar De Ring - Snacksons Zuidland
- Ring 23, 3214 AT Zuidland, Nederland