BOSS Restaurant Reviews in Zuidoostbeemster
Op deze pagina vind je alle reviews van gasten die BOSS Restaurant in Zuidoostbeemster hebben bezocht. Lees wat andere bezoekers ervan vonden en deel je eigen ervaring om anderen te helpen bij hun keuze.
Rviews van gasten
Review verdeling
Karin Van der ben
Review · 3 maanden geledenGister wezen eten, we zijn er vaker geweest maar deze keer viel toch wel tegen. We werden een beetje genegeerd andere tafels werden continue voorzien van eten maar onze bestelling bleef maar weg. Toen we na een half uur vroegen waar onze bestelling bleef was het antwoord jullie hebben sushie besteld en de keuken heeft het druk dus duurt even. Had dit graag eerder van jullie vernomen dan hadden we eerst iets anders besteld nu kwam alles achter elkaar en zatte daardoor dus in no time vol. We konden niet rustig eten daardoor. Later op de avond was werkelijk waar al het personeel druk met een groep jongens die niet betaald hadden de politie was er zelfs bij. Dit voelde heel ongemakkelijk. Ipv dat een paar personeelsleden dit oplossen ipv iedereen dan werdt het restaurant tenminste nog bediend.er was veel geschreeuw heen en weer erg onprofessioneel. 'Nu hebben jullie zoveel tijd besteed aan dat ongeregeld maar de mensen die veel geld besteden kijken jullie niet naar om. We zijn maar weggegaan. We hebben veel geld betaald voor een beetje eten met 5 personen. Weet niet of ik nog eens terug kom. Dit was een slechte ervaring. En dit had mijns inziens niet nodig geweest als jullie blijven communiceren.
Johanne Been
Review · 3 maanden geledenKom hier regelmatig met kleinzonen, we genieten altijd weer. Wat ik niet fijn vind is dat je verplicht met je telefoon de bestellingen moet doorgeven. Terwijl we er alles aan doen om juist telefoons weg te leggen, zeker tijdens een gezellig etentje.
Ria Delgman
Review · 4 maanden geleden11 mei met mijn dochter en kleindochter weer eens hier gegeten. Het was deze keer zeer teleurstellend. De bestellingen van waarmee gerechten waren goed en snel, de sushi gerechten echter kwamen niet of maar gedeeltelijk en we moesten er heel lang op wachten, half uur tot drie kwartier. Er waren bij ons in de buurt nog meer mensen die er over klaagden. Er zat een grote groep met naar ik gehoord heb bekende Nederlanders waar de ene na de andere schaal op tafel werd gezet. We hadden met opzet vroeg gereserveerd omdat mijn kleindochter de volgende dag naar school moest en dus op tijd naar bed moest. De bediening heeft zijn best gedaan, heeft ook een gratis consumptie gegeven en eenmaal een portie sashimi voor ons gehaald, maar er ging duidelijk wat mis bij de uitgifte. Volgens de bediening lagen er nog heel veel bonnen. Uiteindelijk zijn we om half acht maar weg gegaan.
Stella Elias
Review · 4 maanden geledenIk kwam moe en hongerig thuis van mijn werk en had zin in sushi. Daarom besloot ik bij dit restaurant te bestellen. Na 40 minuten werd het eten bezorgd, maar helaas zonder de wasabi, die ik onmisbaar vind bij deze maaltijd. Ik heb ze gebeld en gezegd dat ik het niet kon eten zonder wasabi. Ze zeiden dat ze het zouden opsturen. Na 45 minuten had ik nog steeds honger en wachtte ik nog steeds, dus belde ik opnieuw. Het was tragisch toen degene die de telefoon opnam, zei dat hij er zeker van was dat hij de wasabi vanaf het begin al bij de maaltijd had meegestuurd. Het leek erop dat hij tegen mij loog en niet geloofde dat hij het niet had meegestuurd. . Zijn antwoord is werkelijk walgelijk. Je moet klanten respecteren. Is het redelijk dat ik hongerig blijf en meer dan anderhalf uur op de wasabi wacht en dat ze uiteindelijk twijfelen aan wat de klanten zeggen? Zeer slechte behandeling, dat had ik niet verwacht van een restaurant als dit.
amber _ivh
Review · 7 maanden geledenIk kom hier echt al jaren en het is toch wel echt 1 van mijn favoriete al you can eat restaurants! De cocktails zou ik persoonlijk afraden omdat ik persoonlijk ze niet bijzonder en niet erg lekker voor die prijs vind, maar de normale drankjes zijn altijd goed.

BOSS Restaurant
- Purmerenderweg 167, 1461 DJ Zuidoostbeemster, Nederland
- 0299 423 748