Reviews bij KFC

1.6 · 1541 reviews
Review schrijven

Beoordelingsverdeling

1⭐
3 (60%)
2⭐
1 (20%)
3⭐
1 (20%)
4⭐
0 (0%)
5⭐
0 (0%)
Filter:

Arjen de Goeij

Google review · 2 weken geleden

We hebben het maar weer eens geprobeerd, maar ook nu weer 35 minuten moeten wachten op de bestelling, terwijl het niet druk was. En ik zag dat drie kwart van de bestelling al 20 minuten klaar lag. Daardoor niet warm genoeg toen we het uiteindelijk kregen. Ik vermoed dat drive in altijd voorrang krijgt boven de mensen die binnen staan. Dit was niet de eerste keer dat we zo lang moesten wachten. Een volgende keer gaan we via de drive in bestellen en dan binnen opeten.

Natanha Kraijnbrink

Google review · 2 weken geleden

Wilde eten halen om mee te nemen, bij de zuil bestellen bleken de hamburgers niet besteld te kunnen worden. Ik bij de balie wachten om te vragen, duurde even voordat iemand kwam. De burger machine was kapot, ik met het thuisfront overlegt wat ze dan wilden. Bij de zuil bestelt en dan wachten. Er was weinig personeel, mensen die aan de kassa wilden bestellen moesten lang wachten want ze waren met de orders bezig. Ik heb lang moeten wachten op mijn bestelling, ik had 4 medium friet besteld en we moesten wachten tot de patat klaar was maar de kip werd al ingepakt en dus koelt weer af. Bleek dat er al twee friet stond af te koelen om vervolgens nog 2 friet bij te voegen, onhandige manier van werken. Ik controleer mijn bestelling toen ze hem klaar hadden maar miste mijn wrap nog, die laag nog te in het te serveren vak. De service deed mij inefficiënt en chaotisch voor komen, ze zagen er gestrest en niet echt aardig/vriendelijk uit.

Marc B

Google review · 4 weken geleden

Elke keer probeer je het maar weer, de wachttijd van een half uur terwijl er geen hond in de tent zit neem je dan voor lief. Burgers kunnen ze niet verkopen omdat het apparaat stuk is?!? Vorige keer konden ze geen burgers verkopen omdat ze het juiste kip niet hadden. Zeer slechte tent dit. Rond etenstijd geen burgers kunnen verkopen, wat slecht! En het is misschien een idee om mensen neer te zetten die op zn minst Nederlands spreken. Nu ben ik naar jullie buren gegaan de McDonalds, mensen die praten Nederlands en je eten staat met 10 min op tafel.

Ben Nieuwenhuijzen

Google review · 1 maand geleden

⭐ 1 ster Ik ben hier inmiddels meerdere keren geweest en dacht eerst dat de lange wachttijden kwamen doordat het druk was. Maar nee – het ligt gewoon aan het personeel. Ze werken extreem traag, spreken amper Nederlands, en gebruiken het pick-up scherm niet. Als er een bestelling wordt omgeroepen, verstaat niemand het nummer en kijkt iedereen elkaar verbaasd aan. Vandaag stonden er ruim 30 mensen binnen te wachten op eten – en dat is zonder de drive-thru meegeteld. Toch stonden de medewerkers rustig met elkaar te grappen, alsof er niemand stond. Geen urgentie, geen overzicht, geen communicatie. Er lagen stapels eten koud te worden op de toonbank, terwijl er achterin gewoon werd doorgewerkt aan nóg meer bestellingen. De manager? Die loopt letterlijk als een kip zonder kop rond – er is nul leiding en iedereen doet maar wat. Toen we eindelijk ons eten kregen, werd doodleuk gezegd dat er geen ijs was. Er was ook geen fatsoenlijk alternatief, alleen een milkshake. Die wilden we niet, dus hebben we alleen voor het ijs geld teruggevraagd. De rest hebben we maar opgegeten, omdat we al zo lang hadden gewacht. Tijdens het wachten heb ik minstens zes andere klanten hun geld terug zien vragen – volkomen terecht. En toen we eenmaal gingen zitten… wat een vieze bende. Het restaurant was leeg qua etende gasten, iedereen stond nog te wachten, maar niemand van het personeel kwam langs om tafels schoon te maken. Overal lagen nog etensresten, bakjes, servetten en plakkerige drinkresten. Echt goor. Kortom: dit is zonder twijfel de slechtst georganiseerde KFC van Nederland. Traag, ongeïnteresseerd personeel, koud eten, slechte communicatie, vieze tafels en totale chaos. Nooit meer.

Luuk van Geijtenbeek

Google review · 1 maand geleden

Vandaag, ondanks eerdere negatieve ervaringen weer eens geprobeerd hier wat te eten te halen. Ruim 30 (!) minuten moeten wachten, niet gekregen wat ik had besteld en wat ik kreeg was lauw. Het personeel is totaal ongeïnteresseerd en spreekt nauwelijks Nederlands of Engels. In de tijd dat ik moest wachten meldde zich overigens de ene na de andere gefrustreerde klant met klachten over de wachttijd en incorrecte bestellingen. Het wordt hoog tijd dat het hoofdkantoor hier ingrijpt of, bij gebrek aan vriendelijk en gemotiveerd personeel, deze vestiging anders maar gewoon sluit!

KFC

1541 reviews
  • Jan Tinbergenweg 11, 1686 PB Zwaagdijk, Nederland
  • 0229 346 000